loading...
سایت حمید صفت , آهنگ , اخبار , موزیک ویدیو , تصاویر ,...
مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بیوگرافی حمید صفت

مصاحبه حمید صفت و پرشین پاپارازی

مصاحبه حمید صفت با تی وی پلاس


راه های ارتباط با کمپانی زدوبند
اینستا گرام
 زدو بند ***
تنها راه ارتباط از دایرکت
zadobandco
-
از اینستا گرام حمید صفت امکان ارتباط نیست 
اما به درخواست کاربرا قرار میدم .
hamid__sefat
آخرین ارسال های انجمن
احسان بازدید : 12085 جمعه 19 دی 1393 نظرات (9)

حمید صفت

دریافت عکس

 


حمید صفت : 

 

هنوزم ميشه بخشيد _ بخشش جلوه اي از خداست پس وقتي طلب بخشش ميشه ازمون كاره خدايي كنيم _ روزي همه به بهشت مي رسيم كه همه از هم بگذريم چون خدا بخشنده ومهربان است . ح . ص رفقا براي حقي كه به گردن من داريد ببخشيد منو از كم كاري و ديركرد . . ( اي من ) عزيز باز مارو شرمنده كرد . @imenvaezian


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی بوزار در تاریخ 1394/07/02 و 23:38 دقیقه ارسال شده است

سلام حمید اهنگات خیلی خوبن منم حمشونوشنیدم امامیشه یه اهنگی درمورد فقیربخونین ازت ممونون میشم خواهش میکنم ب زودی یه اهنگی درموردفقروثروت بخون

این نظر توسط مشتی پسر در تاریخ 1394/06/28 و 16:21 دقیقه ارسال شده است

چی بگم والا مشتی
بگم دوست دارم (که اینو همه میگن)عاشقتمو دیوونتمو قشنگه صدات که معلومه ما خاکتیم
مشتی خیلی مشتاق دیدارتیم اما همه میدونن که دیدنت سخته و هرکسیو نمیپذیری اومدم درد و دل کنم اینم ننوشتم که بره تو سایت نوشتم برا حمید که بخونتش
خرابتم مشتی خیلی میخوامت
وقتی مشتیا سکوت میکنن / لاشیا ظهور میکنن
مشتاق دیدار
موفق باشی
مشتی پسر

این نظر توسط Mostafa در تاریخ 1394/05/10 و 19:15 دقیقه ارسال شده است

با سلام و عض ادب خدمت داداش گلم حمید جان
شخصیت والایی داری جوون ها اگه تورو و صداتو دوس دارن باید حرفاتو حس کنن بفهمن چی میگی چی میخوای دمت گرم واقعا آقایی تو این زمونه مرد کم پیدا میشه ولی تو مردی
انشاالله که موفق و سربلند باشی به امید رسمی شدنت

این نظر توسط سید علی در تاریخ 1394/03/09 و 18:45 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت دوستان لطفا این پیام به دست داداش حمید برسونید .
من پسر شهید سید فخرالدین موسوی از استان خوزستان ،شهرستان هفتکل هستم .
اینو بگم از طرفداران داداش حمید هستم مدتی پیش پیامی رو فرستادم خبری نشد ولی حالا از تون خواهشی دارم
11سال است که صدای پدرم رو نشنیدم عکسشو هست ولی صداش نه حتی دوستای صمیمیش هم پدرم رو فراموش کردن البته همراه با خانوادش خواسم بگم اگر شهدارو خیلی دوست داره حتما فرزندانشونو هم دوست داره خواهش میکنم به داداش حمید بگید صدای ی فرزند شهید رو به گوش نا مردا برسونه بگه شهدا قریب بودن خانوادهاشون قریب تر .
منم زیاد برای رفیقام زحمت کشیدم ولی آخر رفیقام پشتمو خالی کردن
ی نصیحت از من هیچ وقت پشت رفیقتون رو خالی نکنید
التماس میکنم این پیامو به دست داداش حمیدم برسونید که صدات مرحم زخمامه

این نظر توسط غزل در تاریخ 1394/02/12 و 18:27 دقیقه ارسال شده است

آقا من جزء طرفدارای جدیدم
ینی تا الان گوش نداده بودم آهنگای حمید صفتو
ولی الان که گوش دادم واقعا خوشم اومد
صداش که حرف نداره
مطمئنم جای خیلی از رپرا رو میتونه بگیره
ادامه بدهههههههههههههههههههههههه.منتظریم بترکونییییی

این نظر توسط آنا در تاریخ 1394/02/10 و 13:06 دقیقه ارسال شده است

سایت خیلی عالی است " ممنونننننننننننننن
پاسخ : خواهش میکنم
--
برای حمایت از سایت عضو شید شکلک

این نظر توسط بهزاد در تاریخ 1394/02/08 و 14:35 دقیقه ارسال شده است

امیدوارم تو جاده خاکی نزنی همین سبک و بخون چون بهت میاد yas اینده تویی موفق باشی

این نظر توسط jalal در تاریخ 1394/01/25 و 14:52 دقیقه ارسال شده است

ali bod asheghetim hamid

این نظر توسط سجاد در تاریخ 1394/01/22 و 20:01 دقیقه ارسال شده است

عاشق موزیکای حمید صفتم

این نظر توسط amir shirzad در تاریخ 1394/01/08 و 22:53 دقیقه ارسال شده است

هنوزم میشه بخشید منو
دمت گرم اهنگت خیلییییی باحال بود فوق العاده بود.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما کدوم موزیک ویدیو حمید صفت بهتره ؟
    به نظر شما کدوم آهنگ حمید صفت بهتره ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 513
  • کل نظرات : 1184
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1768
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 943
  • بازدید ماه : 743
  • بازدید سال : 27,505
  • بازدید کلی : 2,698,434
  • کدهای اختصاصی